لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
برای ما دنیا سیاه و سفید شد ( موناکو 0 - 0 یوونتوس )

برای ما دنیا سیاه و سفید شد ( موناکو 0 - 0 یوونتوس )

یک تساوی ارزشمند برای یوونتوسی ها در زمین تیم سخت کوش موناکو کافی بود تا بانوی پیر با شایستکی کامل به چهار تیم برتر اروپا راه پیدا کند و حالا در انتظار مشخص شدن رقیب خود در مرحله ی نیمه نهایی می باشد.

یوونتوس بازی را با ترکیب بوفون - کیه لینی - بونوچی - بارتزالی - اورا - لختشتاینر - پیرلو - ویدال - مارکیزیو - توز و موراتا آغاز کرده است.

در سی دقیقه ای ابتدایی شاهد یک بازی متعادل از سوی هر دو تیم بودیم اما حرکات یوونتوس نشان از عدم تمایل به حمله ی زیاد را بیانگر بود اما موناکو نیز توان کافی برای رسیدن به دروازه ی یووه را نداشت.

تعداد پاس های اشتباه از سوی بازیکنان یوونتوس یکی از مواردی بود که اجازه نمی داد بازی یووه شکل بگیرد و موناکو قصد داشت با استفاده از همین اشتباهات به دروازه ی یووه نزدیک شود.

بدون شک کیه لینی ضعیف ترین بازیکنان یوونتوس در این دقایق بود و پیرلو با دوندگی ها خود بهترین بازیکن یووه.

روند بازی پیرلو در ادامه بازی بسیار ضعیف شد و آمار پاس های اشتباه وی زیاد شد تا نمایش یووه غیر قابل قبول باشد.

لیختشتاینر یکی دیگر از بازیکنان ضعیف یووه در نیمه اول بود که سریال بد بازی کردن وی ادامه دار شده بود. جلو کشیدن های بی هدف و لو دادن توپ و خالی شدن فضای پشت سر برای فرار مهاجمان حریف.

در مجموع نمایش یوونتوس قابل قبول نبود و تنها 44% از زمان بازی را در اختیار داشت که در همین دقایق نتوانست موقعیت خاصی را بر روی دروازه ی حریف ایجاد کند.

از نکات جالب توجه در این مسابقه، حضور دیوید ترزگه مهاجم اسبق موناکو و یوونتوس در ورزشگاه است.

در دقایق ابتدایی نیمه ی دوم تیم موناکو تلاش زیادی را برای باز کردن دروازه ی یوونتوس انجام داد اما خط دفاعی بانوی پیر بسیار مقتدر و هماهنگ ظاهر شد و دیگر خبری از اشتباهات بچه گانه نبودیم.

در ادامه بازی همانظور که یوونتوسی ها می خواستند پیش رفت و یوونتوس در نهایت موفق شد به یک تساوی بدون گل در زمین حریف دست پیدا کند و با توجه به برتری 1 - 0 در بازی رفت، یووه راهی مرحله ی بعد بازی ها شد.

مرحله ی نیمه نهایی روز جمعه قرعه کشی خواهد شد و یکی از تیم های بارسلونا، بایرن مونیخ و رئال مادرید حریف یوونتوس در مرحله ی بعدی بازی ها خواهد بود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: